Parfémem ženu neurazíš

Vonět, to je oč tu běží, řekli si naši pra pra předkové, když se jim znelíbil jejich vlastní pach a pustili se do výroby parfémů. Ovšem od dnešní vůně tak, jak ji známe dnes, je dělila dlouhá a mnohdy strnitá cesta. Přes veškeré snahy však tehdejší alchymisté došli úspěchu, díky omamné vůni mohla Kleopatra okouzlit Julia Caesara, Napoleon díky krásné vůni vyvážil svůj handicap malého vzrůstu a Madame de Pompadour si krále Ludvíka XV více omotala kolem prstu. A tak parfém psal dějiny…”pchá” a prý že to byli proslulí válečníci a jejich válečná tažení!

Parfém v minulosti mohl za vynechání hygieny!

Docela nelichotivým obdobím v historii byly zvyky tehdejších panovníků a panovnic, kteří si parfém natolik oblíbili, že se dokonce zapomněli vykoupat. Svůj pach se všemožně snažili překrýt drahými parfémy a věříme, že se jim to nejspíš dařilo. Vši a nemoci z nedostatku hygieny k tomu však pochopení neměly. Asi si umíte představit, jak to tam vypadalo. Naštěstí se dnes ví, že sebelepší parfém řádnou koupel nenahradí. A je známo i to, že méně je někdy více.  Proto se dnešní ženy a muži se zájmem o parfémy ve vůni nekoupají, nýbrž se jen decentně osvěží.

Parfém tak jak jej známe dnes

Dnes je výroba parfému nejluxusnějším odvětvím, které přitahuje muže i ženy. Parfém vyjadřuje náladu i pocity jeho nositele, je pomyslným šperkem každého outfitu a určitě o osobě hodně vypovídá. Dnešní trh je přesycen nejrůznějšími vůněmi. Vybrat si můžete ze silných parfémů i z jemnějších toaletních vod. Velký výběr je i z kategorií vůní – květinová, orientální, ovocná, dřevitá, kořeněná a podobně. Oblíbené jsou i kombinace těchto kategorií.

Smyslem parfému je nejen hezky vonět, ale ovlivnit i své smysly, stejně jako smysly okolí. S vůní se stáváme pro okolí mnohem atraktivnější, více si věříme a ano, slavíme i větší osobní úspěchy. Moderní žena má ve své kosmetické výbavě hned několik druhů vůní – do společnosti, na běžné pochůzky, pro speciální příležitosti. Obecně platí, že těžké a výraznější parfémy jsou určené pro večerní příležitosti.

Ani muž se však nedá dnešním světem zaskočit a dobře vybraným parfémem láme srdce všech žen v okolí, úspěšně uzavírá pracovní smlouvy a obecně platí za velkého sympaťáka! 

Co celebrita, to parfém.

Dnešním hitem je výběr parfému podle celebrity. Celebrity nelení a společně se společnostmi vyrábějící parfémy dávají vznik nové vůni s jejich jménem. A to je teda pořádný marketingový tah! Slavné osobnosti jako Heidi Klum, Kate Moss, Fergie, Christina Aquillera, Beyoncé, David Beckham a další slavné tváře si v krátké reklamě pohrají s lahvičkou parfému s jejich jménem a hned je z toho nejžádanější vůně. Však kdo by nechtěl vonět jako slavný fotbalista, oblíbená zpěvačka nebo nejznámější modelka?

Parfém jako perfektní vánoční dárek pro ni i pro něj

Parfém je oblíbeným dárkem pro ženu i muže a s blížícími se Vánocemi na to přijdete i vy, to jak budete marně shánět dárek pro babičku, neteř, přítelkyni, maminku, šéfovou, ale i pro kamaráda, tatínka nebo syna. Lahvička parfému pod stromečkem udělá obrovskou radost. Každý totiž ví, že parfémy a vůně hýbou světem.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient