Chcete nastavit PPC? Sami se do toho raději nepouštějte

PPC kamapaně

Vlastníte eshop nebo jiný druh webové prezentace? Pak vás zcela jistě zajímá, jak byste mohli právě na vaše stránky dostat co nejvíce uživatelů, tedy potenciálních zákazníků. Přesně takto jsem přemýšlel i já se svým eshopem napěchovaným potřebami pro zahradničení. Seženete u mě zkrátka vše – osiva, rýče, nářadí anebo sekačky, případně spousty dalšího sortimentu. Mé stránky nebyly příliš vidět, což se samozřejmě projevovalo i na počtu objednávek. Byl minimální, a tak jsem se rozhodl, že vyzkouším PPC reklamu.

Proč právě PPC reklama?

Protože je efektivní! Tedy alespoň podle článků na internetu, které jsem si pochopitelně o PPC přečetl. Zjistil jsem, že se jedná o velmi efektivní reklamní kampaň, v jejímž rámci budu platit pouze za zákazníky. To je logicky výhodné, protože právě oni mi přinesou mnohem vyšší zisk. Zaplatil jsem si kredit na AdWords, což je u nás asi nejvyužívanější PPC systém. Dostal jsem ještě bonus 1000 korun a cítil, že bych mohl dosáhnout zajímavých zisků. Leč, nestalo se…

V nastavení jsem se ztrácel

První problém, který mě potkal, byl s celkovým nastavením kampaní. Měl jsem potíže především s volbou správných klíčových slov, na něž bych měl cílit. Samozřejmě jsem některá zvolit a poté se pokusil vytvořit reklamní jednotky. Následovalo již jen čekání, zdali se skutečně podaří zvýšit počet návštěvníků mého eshopu a logicky i zisk. Počkal jsem celé dva měsíce, ale podle měřicího nástroje Google Analytics šla návštěvnost nahoru jen velmi pomalu a zisky se mi také nezvedly. V návalu zlosti jsem se svěřil kamarádovi, který mi doporučil předat mé kampaně do rukou specialistů. To jsem následně učinil.

PPCprofits se o vše postarali

Na webu této firmy jsem si zadal poptávku a ozvali se mi do nějakých 6 hodin. Domluvil jsem se na nastavení PPC kampaně, zaplatil částku 3000 korun a čekal na výsledky. Ty se postupně dostavily. Jednak jsem viděl svou reklamní jednotku, která byla poměrně nápaditá, a jednak zaznamenal zvýšení návštěvnosti, a dokonce nějaké nákupy. Nakonec jsem se domluvil i na spolupráci v oblasti reklamy na sociálních sítích. Spolupracujeme dodnes a eshop funguje docela slušně. Rozhodně lépe než předtím, když jsem se snažil o PPC reklamu sám.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient