Čeští muži nakupují na internetu stále častěji také sortiment, kterému se dříve vyhýbali

Nákupy na internetu jsou zkrátka obrovským trendem. V Česku si je oblíbila řada lidí, především mladšího věku do 35 let. V této kategorii nakupují na internetu muži v podstatě stejně často, jako ženy. Samozřejmě se liší charakter zboží, které nejčastěji muži a ženy nakupují, ale v jedné oblasti muži poměrně zdatně dohnali ženy.

Móda na internetu je pohodlná

Ano, hovoříme tady o oblasti módy. Obecně je móda považována za doménu žen, ale stále více mužům i v Česku záleží na tom, jak vypadají a móda je pro ně zábava. To však neznamená, že mají příliš v oblibě vybírání oblečení v přecpaných nákupních centrech, kde se z toho často stane proces na dlouhé hodiny. A pánové, co si budeme povídat, taky se ptáte, proč mají všude tak nesnesitelné vedro? A potit se při zkoušení oblečení v kabince, to je něco, po čem opravdu nikdo netouží.

To vše je něco, co odbourávají právě nákupy na internetu. Jsou totiž pohodlné. Ušetříte si dlouhé hodiny a často máte v podstatě nekonečný výběr, oproti nabídce kamenného obchodu, kde jich musíte projít hned několik, abyste se dostali aspoň na zlomek toho, co nakoupíte na internetu. Stále více obchodů přitom nabízí:

  • Bezplatnou dopravu
  • Bezplatné vrácení

Jaké chování odlišuje muže od žen?

Muži jsou obecně bráni jako ti, kteří jsou více technicky zaměření. To se projevuje také při online nakupování, kde vyhledávají internetové obchody, které jsou intuitivní a přehledné. Oproti ženám tak hraje významnou roli dobře zvládnuté technické provedení webu. Základem je dnes samozřejmě přizpůsobení pro mobilní zařízení.

A co se týče sortimentu, tak ačkoliv muži kupují stále častěji oblečení, tak rozhodně není překvapením, že oproti ženám neustále vládne elektronika.

Článek vznikl ve spolupráci s magazínem PRO-MUZE.CZ, který vám přináší další inspiraci pro mužské pokolení.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient