Hubnutí a životní styl

hubnutí

Hubnutí není jen o dřině a tvrdé práci, ale je to o změně životního stylu. Nejde jen o to změnit jídelniček, nebo více sportovat, ale je také potřeba změnit myšlení, návyky a denní rutinu, kterou neustále vykonáváme.

Cesta k hubnutí by měla být spojená se změnou životního stylu. Nemělo by jít primárně o to zhubnout, ale docílit lepšího zdraví a vylepšit náš život a ne jen dostat se k vysněné postavě. Především je nutné změnit své rutiny a návyky.

Hubnutí a návyky

V první řadě si vypiš všechny své negativní návyky, které ti nějakým způsobem ničí život, nebo zdraví. Klidně si napiš jak tě negativní ovlivňuji. Další krok je napsat jiný pozitivní návyk, kterým tento starý špatný nahradíš.

Pro vytvoření návyky by jsi měl dělat tuto činnost alespoň 21 dni nepřetržitě, aby si mozek navykl na novou činnost a stala se součásti podvědomí. Mohou to být návyky jako meditace, každý dne ujít alespoň 10 000 kroku, nebo jíst zdravé suroviny, rostlinou stravu, dodržovat pitný režim, kvalitní spánek aspoň 8 hodin denně a podobně.

Existuje mnoho cest jak zhubnout, ale rozhodně klíčem je tvé podvědomí, kde jsou uložený tvé špatné návyky, které způsobuji tvou nadváhu, nebo nemoci a jiné problémy tvého života a zdraví. V další kroku by jsi se měl zamyslet nad tím jestli se máš rád a miluješ svoje tělo.

Pokud nepřijímáš sám sebe takového jaký jsi a obzvláště své tělo, tak se ti bude velmi těžko hubnout. Sebepřijetí je nedílnou součásti cesty k vysněné postavě a hubnutí zdravou a přirozenou cestou.

Z hubnutí by měla být zábava a takový ten relax, který tě bude bavit a bude ti dávat smysl. Tvá nová cesta relaxace ti pomůže zlepšit tvé zdraví i tvůj život. Jinak samozřejmě platí čím více se budeš hýbat, zdravěji jíst, dodržovat pitný režim, zvládat stres a emoční přejídaní včetně kvalitního spánku, tak tím rychleji zhubneš a budeš o to zdravější.

Napsat komentář