Jste připraveni na svátky? Zašlete svým zákazníkům srdečnou vánoční pohlednici

Každý správný podnikatel či představitel společnosti, jenž si potrpí na dobré mravy, má v tomto předvánočním čase na paměti, že by měl svým obchodním partnerům, ale hlavně zákazníkům poslat vánoční pozdravení. A nenásilně tím klientům připomenout, že společnost stále funguje, váží si dosavadní spolupráce a je připravena na tu další. Široké klientele se obvykle zasílá pouze elektronické vánoční přání do e-mailové schránky.

Těm významnějším zákazníkům a partnerům je ale, jako výraz vzájemně dobrých vztahů a úcty, zvykem zasílat tištěné vánoční pohlednice. Možná si říkáte, že letos je, ještě o něco více, než v předešlých letech, vytváření a výroba pohlednic s vánočními pozdravy komplikovaná. Co když vám ale řekneme, že existují online tiskárny, kde si z pohodlí domova přes internet vytvoříte pohlednici podle svého gusta až do posledního detailu. A to třeba ve dvě hodiny ráno. Navíc z domova rovnou zadáte i tisk pohlednic. Ty vám v brzkém termínu tiskárna doručí hotové a připravené k rozeslání. Jednodušší už to být nemůže.

Co napsat na firemní vánoční pohlednici?

Pohlednice s vánočním přáním pro firemní zákazníky a partnery by měla obsahovat stručný, ale upřímně srdečný text. Popřejte svým klientům hodně zdraví, pohody a pracovních i osobních úspěchů do následujícího roku. Dopřejete tak každému jednomu z nich pocit, že je pro vás nepostradatelný a zároveň se mu příjemným způsobem připomenete. Na zadní straně můžete zhodnotit uplynulý rok z hlediska vaší společnosti. Ale hlavně jen v případě, že můžete napsat něco pozitivního.

Ocenění, nové pobočky, proniknutí na zahraniční trh nebo úspěch nové riskantní firemní strategie je jistě důvodem se pochlubit. Pokud ale vaše podnikání skomírá a hromadně propouštíte zaměstnance, omezte se na srdečné přání veselých Vánoc a šťastného Nového roku. Pohlednice, a obzvlášť ta formální a navíc vánoční, má působit pozitivně a pohodově. Pod vytištěný text se před odesláním nezapomeňte ručně podepsat.

Jak by měla pohlednice vypadat?

Nejprve si ujasněte svou vizi. Zda chcete mít pohlednici orientovanou na šířku nebo naopak na výšku, jaký rozměr preferujete, nebo zda nezvolit pohlednici v nějakém vánočním tvaru. Například stromečku, kapra či zvonku. Pokud chcete na adresáty přání skutečně udělat dojem, vybírejte z prémiových papírů s vyšší gramáží. Luxusně působí například matný křídový papír nebo karton s jemnou texturou. Jednak máte s volbou tvrdého papíru větší šanci, že pohlednice poštou dojde nezmuchlaná, a jednak působí kvalitní papír o mnoho lépe. Tím klient získá ještě silnější pocit, že vám na něm záleží, což je koneckonců také záměr.

Na horní stranu pohledu vyberte vkusný a příjemný vánoční motiv, který můžete nechat opatřit ochrannou foliovou nebo lakovou vrstvou. Na druhou stranu pak nechte vytisknout vánoční přání. Provedení celé pohlednice je vždy dobré sladit do jednoho stylu. To se týká fontu textu, barev, i případných ornamentů či jiných detailů.

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru
Tvorba webových stránek: Webklient