Jak se zbavit nafouklého břicha? Nepřejídejte se a zkuste přírodní projímadlo!

S nafouklým břichem se lidé setkávají velmi často. Tento pocit je nepříjemný a komplikuje vykonávání každodenních aktivit. Většinou máte nafouklé břicho kvůli přejedení, jindy je viníkem stres, alergie, menstruace, a začínající těhotenství.

Kvůli tomuto problému není nutné běžet hned k lékaři. Snad jen v případě, že vás trápí nafouklé břicho pravidelně. Klíčem k úspěchu je dopátrání se, proč se to vlastně děje. Pokud přichází menstruace, je to jasné, ale když se nepřejídáte a netrpíte běžně problémy se zažíváním, měli byste se na hledání příčiny zaměřit.

Zánět střev, nadváha i stres

Trápení s nafouklým břichem se nejčastěji objevuje po přejedení. Postihuje nejen obézní jedince, ale také hubené lidi. V tomto případě je dobré zaostřit na skladbu jídelníčku a zařadit do něj potraviny, které pomáhají na správné trávení a obsahují draslík. Patří k nim rajčata, cukety, mango, špenát, chřest, ořechy a banány. Pokud pojídáte pokrmy, které vám nesedí a tvoří se kvůli nim v těle plyny, není se čemu divit! Špatně vám může být ze smažených a tučných jídel, luštěnin, mléčných výrobků (intolerance na laktózu), pečiva, cibule anebo česneku. 

Vláknina dokáže zázraky

Nafouklého břicha se zbavíte volně prodejnými léky, ale mnohdy postačí přírodní projímadlo. Zařaďte do jídelníčku více nerozpustné vlákniny a budou se dít zázraky. Vláknina požírá alergeny i karcinogeny, a tím tělu prospívá. Když si dopřejete vlákninu jednou za čas, je to irelevantní. Nutností je pravidelné doplňování. K osvědčeným přírodním projímadlům patří chia semínka, aloe vera, sušené švestky, voda z uvařené rýže, voda z kysaného zelí, lněná semínka, jablečný mošt, káva, zelené listy obsahující hořčík a probiotické potraviny.

Od nafouklého břicha vám pomůže nejen vyvážená strava. Skvělými pomocníky jsou sport, omezení pití perlivých nápojů a vody, odbourání stresu, ranní cvičení. 

Napsat komentář