Recenze knihy Papírová pricezna (Erin Watt)

Ze všech stran se ke mě dostávají informace o tom jak je kniha Papírová princezna výborná a jak jednoznačně stojí za přečtení,proto jsem neváhala a také se do neskutečného příběhu Elly Harperové ponořila.Opět nebudu psát konkrétní vývoj děje,protože pokud vás svou recenzí na její přečtení navnadím je škoda vše vyzradit.Každopádně trochu ho přiblížím…hlavní hrdinka nemá zrovna idylický život a smrt matky,kterou musí překonat je dalším těžkým životním mezníkem.Ve chvíli kdy se už skoro neví kudy kam,jak žít ve velmi chudých poměrech navíc zvládat školu se objeví Callum Royal.Tento velmi bohatý muž a otec pěti synů se zdá být zachráncem Elly,ale zvládne začít úplně nový život v jiných poměrech?Zvládne ustát Royalovy syny?Především pak Reeda?Kde je hranice mezi nenávistí,láskou,touho,přitažlivostí?Kniha je opravdu velmi čtivá,celých 336 stran vás nenechá vydechnout a i když jde o klasickou YA literaturu,kterou moc nevyhledávám,nezklamala mě.Najednu stranu to je možná trošku oddechovka,ale nechybí zde ani hlubší myšlenky a to mě potěšilo.Kniha je dramatická,vtipná,nechybí v ní zvraty,hlavní hrdinka vás zaujme a budete s ní její příběh naplno prožívat.Nechybí zde intriky,kontrast života v chudobě a přepychu.Kapitoly v knize skvěle navazují,kniha má chytlavý styl,postavy jsou dokonale vykresleny a příběh má jiskřivý až erotický náboj.A ač je příběh možná trošku klišé a jistě vás napadne,že podobných příběhů již bylo napsáno více,dejte knize šanci,protože vás přesvědčí o opaku.Z knihy jsem nadšená a jistě si nenechám ujít druhý díl s názvem Prokletý princ.Autorkám,kterým se tato kniha povedla gratuluji k netradičnosti s jakou ji pojaly.Jediné co bych knize možná vytkla je jistý druh vulgarity,možná se to v daných situacích v ději knihy hodilo,ale na mne to bylo  až příliš.Krásné letní dny s knihou vám přeje….Michaella