Základním kamenem úspěšného podnikání je soustavná péče o stávající klientelu. Ale jak se zákazníkům věnovat naplno a uspokojit jejich potřeby tak, aby šlo o oboustranně výhodnou spolupráci? S tím vám pomůže vhodně zvolený systém CRM – nástroj, bez kterého by nebylo dost dobře možné aplikovat strategii Customer Relationship Managementu.

Udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky je mnohem efektivnější než akvizice nových klientů. Získat zákazníka vyjde firmu podstatně dráž než spolupráce či zamezení odchodu někoho, s kým firma spolupracuje delší dobu. CRM systém pak slouží jako databáze pro řízení všech důležitých procesů, které s péčí o zákazníky nějak souvisí.

Nástroj k udržení spokojeného klienta

Budete-li o zákazníky náležitě pečovat a analyzovat jeho potřeby, pravděpodobně vyděláte mnohem více než snahou o získání nových kontaktů. Potřebné informace získáte z CRM systému. Umožní vám přehledné třídění kontaktů dle různých kritérií, ukládání příslušných dokumentů, přidávání projektů, slučování e-mailové komunikace v rámci kontaktů z jedné firmy, hromadné rozesílání e-mailů, plánování a vyhodnocování marketingových kampaní a ještě mnohem více.

svobodnyblog.cz_eway-crm_com_01

Jak vybrat vhodné softwarové řešení?

Vybrat si systém pro realizaci strategie řízení vztahů se zákazníky není snadné. Na trhu jsou desítky či stovky produktů a většina má co nabídnout. Zajímavou možností je například CRM v Outlooku. Používáte-li populárního e-mailového klienta, nemusíte se ho kvůli CRM vzdát. Český eWay-CRM využívá outlookové prostředí, čímž uživatelům výrazně usnadňuje práci. Navíc skončil mezi první dvacítkou z celkových 500 testovaných aplikací v rámci komplexního testu renomovaného serveru Capterra.

A co je ještě lepší? Jedná se o CRM zdarma, tedy v případě, že se spokojíte s desktop verzí a zákaznickou podporou formou e-mailu.

Vložit komentář

Komentáře