I když o pleť pravidelně pečujeme, mladistvý vzhled podpoří péče zevnitř. Nemusíme hned sahat po vitamínech a doplňcích stravy. Existují potraviny, které pozitivně ovlivní náš mladistvý vzhled. O jaké potraviny se jedná a na co se zaměřit?

Borůvky

Borůvky obsahují opravdu vysoké množství antioxidantů, které bojují proti stárnutí. Navíc mají i vysoký obsah vlákniny a udrží vaše střeva v kondici. Zabrání trávicím obtížím a podpoří metabolismus. Působí jako ochrana proti onemocnění močových cest. Zařadit můžete i maliny, ostružiny, rybíz, jahody a další bobulovité ovoce. Jeho předností je nízký obsah cukru.

Lněné semínko

Lněné semínko má vysoký podíl omega-3 kyselin a je výbornou volbou pro všechny, kteří z různých důvodů prostě moc často do svého jídelníčku nezařazují ryby a mořské produkty. Mastné kyseliny vysoce účinně snižují vysokou hladinu škodlivého cholesterolu a napomáhají v našem těle odbourávat uložené tukové zásoby. Lněné semínko obsahuje i vysoký podíl vlákniny a upravuje trávení. Před konzumací je vhodné jej namočit nebo pomlet.

Ovesné vločky

Ovesné vločky, které nejsou slazené, jsou výbornou volbou pro zdravou snídani. Obsahují složené sacharidy, které se nám v našem těle odbourávají mnohem pomaleji než jednoduché cukry. Udrží nás dlouhou dobu syté a snižují chuť na sladké. Ovesné vločky jsou bohaté na vlákninu a podporují trávící procesy v těle. Obsahují i vysoké množství zinku, který vyživí naše vlasy a nehty.

Luštěniny

Luštěniny jsou perfektním zdrojem rostlinných bílkovin, které jsou zcela nezbytné pro zdravou a pevnou pokožku. Oproti živočišným bílkovinám obsahují velké množství prospěšné vlákniny, která zasytí, pročistí tělo a udrží náš trávicí systém v kondici. Příznivě působí na srdce, jsou prevencí vzniku infarktu a dalších srdečních příhod. Jsou výborné i při hubnutí. Dokážou nás zasytit na dlouhou dobu.

Vložit komentář

Komentáře